Lieve groet, Pomme Termond

Als ik naar mijn kinderen kijk, vraag ik me af in wat voor wereld zij in de toekomst terecht gaan komen…

Een wereld van vrijheid en liefde?

Of een wereld van controle en angst?

💜

Afgelopen weken heb ik heel veel filmpjes bekeken en berichten gelezen over de Chinese overheid die de corona epidemie heeft overwonnen door verregaande controlemechanismen.

Via doorontwikkelde social media apps, gezichtsherkenning op straat en het inzetten van drones weet men daar precies welke burger waar is en kan men besmettingshaarden eenvoudig oplossen.

En… in Europa gaan we daar nu langzaam ook naar toe…

⚠️ De EU en de WHO hebben aangegeven mobiele gegevens van Europeanen te willen gebruiken om het coronavirus tegen te gaan en om soortgelijke apps te implementeren.

Geen complot. https://www.nporadio1.nl/binnenland/22893-volg-apps-tegen-corona-levensgevaarlijk-om-overheden-data-te-laten-verzamelen

⚠️ Ook worden er drones ingezet om er op toe te zien dat wij ons aan de coronaregels houden.

Geen complot. https://www.trouw.nl/binnenland/drones-controleren-of-u-zich-aan-de-coronaregels-houdt-maar-mag-dat-eigenlijk-wel~b3e551a4/

⚠️ Sinds kort is er ook een “kliklijn” in het leven geroepen om melding te maken van mensen die de coronaregels niet naleven.

Ook geen complot. https://www.parool.nl/ps/een-kliklijn-voor-wie-geen-afstand-houdt-nu-is-het-belangrijk~ba963093/?fbclid=IwAR2tYepqqwOA7E96oXyOKzd4LXatqRJ_veRKocQOud29kCR4sVJZXt8YTiA

⚠️ Straks met 5G wordt dat allemaal nog veel makkelijker. Dat is geen geheim, maar gewoon de realiteit achter het 5G systeem; crowd-control.

Geen complot. https://youtu.be/AGkU7HmAAAc

⚠️ Ook ligt het nu binnen de mogelijkheden dat maatregelen tot verplichte vaccinatie gaan leiden. In Denemarken is al een wet aangenomen die verplichte vaccinatie mogelijk maakt.

Geen complot. https://jyllands-posten.dk/indland/ECE12007677/hastelovens-befoejelser-er-uden-fortilfaelde-i-danmark

⚠️ Men is bezig met een zgn. digitaal certificaat (chip) dat verifieert of je gevaccineerd bent.

Helaas ook geen complot. https://id2020.org/

⚠️ En wist je dat er mensen zijn die reeds vrijwillig een chip hebben laten plaatsen?

Handig? Ja vast en zeker.

Verstandig? Dat weet ik niet.

https://www.ad.nl/ad-werkt/allan-43-heeft-een-chip-laten-implanteren-in-zijn-hand~a2363a72/

⚠️ En tot slot blijkt dat in 2007 bij de wet besloten is dat de WHO het voor het zeggen krijgt bij een pandemie. De WHO wordt gefinancierd door onder andere farmaceut Merck & Co, maar ook door dezelfde man die pleit voor een digitaal certificaat dat verifieert of je gevaccineerd bent.

En wie betaalt, bepaalt. Toch?

Of beslist in elk geval mee.

Geen complot. https://www.who.int/apoc/about/funding

➡️ De ideeën voor dit soort volg-apps, gezichtsherkenning voor veiligheid, totale 5G dekking, crowd-control en verplichte vaccinaties om coronaverspreiding te voorkomen zijn als concept geweldig…

Mits je 100% zeker kan zijn dat degenen achter deze plannen zuivere motieven hebben…

En heel eerlijk?

Dat idee heb ik niet!

Vooralsnog hebben de zgn. interventies, maatregelen, afspraken, toezeggingen en ondernomen acties mij er niet van kunnen overtuigen dat onze vrijheid, onze gezondheid en ons welbevinden op de eerste plaats staan!

Mijn persoonlijke aanname is dan ook dat de partijen achter de schermen best wel eens andere agenda’s zouden kunnen hebben.

Daar hoef je geen complotdenker voor te zijn en je hoeft het ook niet met mij eens te zijn.

Tot we dit kunnen uitsluiten, danwel bevestigen, ben ik van mening dat we beter niet meegaan in deze ontwikkelingen. Dat we kritisch blijven en ons eigen verstand blijven gebruiken.

Wat betekent vrijheid voor jou?

Hoe wil jij dat jouw leven er uit ziet?

Hoe wil jij dat het leven van jouw (klein) kinderen er straks uit ziet?

➡️ Ik weet dat het delen van dit soort gedachten tegenwoordig een risico is.

Mensen die over bovenstaande onderwerpen praten worden al snel complotdenkers genoemd. En een complotdenker wil je liever niet zijn in deze dagen. Ik ook niet…

Maar ik weet…

Ik wil dit soort volg-apps niet gebruiken.

Ik hoef geen 5G.

Ik wil niet verplicht gevaccineerd worden, laat staan met een chip.

Ik wil in vrijheid kunnen leven!

✨ Soms voel ik me machteloos, moedeloos, wanhopig…

Maar vechten tegen de steeds verder gaande controle maatregelen heeft geen zin, omdat vechten, tegen zijn, angst-hebben-voor-iets en uit pijn reageren, alleen maar datgene voedt waar ik tegen ben, omdat; “alles wat ik aandacht geef groeit!”

Vechten tegen de controle maakt deze alleen maar sterker, omdat angst voor mogelijke maatregelen juist de krachten achter de maatregelen voed. Omdat weerstand tegen een controlestaat de controlestaat juist mede-creëert.

Angst projecteren op anderen om die “wakker” te maken, of machteloze gevoelens hardop uitschreeuwen op social media lost eveneens niets op.

Dus welke invloed heb ik wel?

Einstein zei ooit; “je kunt een probleem niet oplossen op hetzelfde bewustzijnsniveau als waarop het gecreëerd is”.

Wat ik kan doen, is mijn trillingsfrequentie verhogen door te mediteren, goed voor mezelf te zorgen, de natuur op te zoeken, in liefde te blijven én me te focussen op wat ik wél wil: Het collectief menselijk bewustzijn vergroten!

Het is daarom dat ik deze post deel…

In de hoop dat degene die dit lezen zelf gaan nadenken en niet alles wat ze wordt voorgehouden of opgelegd als vanzelfsprekend aannemen.

In de hoop dat degene die dit lezen naar binnen gaan en luisteren naar hun eigen wijsheid, hun innerlijke stem.

In de hoop dat mensen gaan staan voor “waarheid” en opkomen voor hun rechten; vrijheid, rechtvaardigheid, waarheid en gelijkheid.

Laten we met elkaar goed opletten wat er gebeurt en waar nodig (bijtijds) onze grenzen aangeven. Met de kracht van het collectief kunnen we ons verenigen met de energie van eenheid.

➡️ Het kan zijn dat jij een ander perspectief hebt. En dat is ok. Het is niet aan mij (en dus ook niet aan jou 😉 ) om te beoordelen wat “waar” is voor een ander, want ook jij en ik hebben niet alle antwoorden en kunnen niet in de toekomst kijken. Ik kan alleen voor mezelf spreken. En wat ik hier schrijf is hoe ik kijk naar de realiteit waarin we leven.

Dus laten we (en ik weet dat deze post daartoe uitnodigd) – in plaats van elkaar te gaan vertellen hoe het wel of niet zit, of hoe iemand zich wel of niet zou moeten voelen, denken of gedragen – compassie voelen, open staan en respect hebben voor elkaars perspectief en met nieuwsgierigheid naar elkaar luisteren zonder elkaar te willen overtuigen 🙏

✨ Ik weet niet of mijn kinderen en kleinkinderen straks in een Orwelliaanse samenleving zullen opgroeien (zie het boek 1984 van George Orwell).

Ik weet niet of ze het normaal zullen vinden dat een overheid en de krachten erachter hun leven zal dicteren.

Ik weet niet eens of het zover hoeft te komen.

Ik hoop dat het zover niet komt.

Wat ik wel weet is, dat het beste wat ik voor mijn kinderen kan doen in plaats van vechten uit angst en pijn, naar binnen gaan is in liefde.

En misschien wel het belangrijkste:

ik kan mijn kinderen leren dat ook te doen.

Door mezelf nog meer te openen voor de dimensie van liefde en het hen ook mee te geven, maak ik de kans groter dat mijn kinderen en kleinkinderen straks in een wereld van liefde en eenheid leven.

✨ De 2012 overgang van de 3e dimensie naar de 5e dimensie, van het Vissen tijdperk naar Aquarius, van het Kali- naar Dwaparatijdperk is een feit.

We leven in een veranderend tijdperk. De mensheid bevindt zich in een transitie.

Ook al gaat het misschien nog duisterder worden, het licht is er al voor een ieder die zich er voor opent. En steeds meer mensen openen zich ❤

Samen staan we sterk.

In liefde.

Voor onze kinderen.

En de 7 generaties die komen.

For the good of all 🙏

Voel je vrij ook het vervolg op dit bericht te lezen en te delen;

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2872127629537518&id=100002209288755

Lieve groet, Pomme Termond

Naar Robert Bridgeman (bron) en met dank voor zijn inspiratie en wijsheid!

P.s. ongenuanceerde of respectloze reacties worden verwijderd.

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.